eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
همراهت می‌آیم تا آخر راه و هیچ نمی‌پرسم هرگز ؛ با تو اول کجاست؟ با تو آخر کجاست؟ ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
نهنگی دید مرگش را، ولی دل را به ساحل زد من از پایان خود آگاهم اما دوستت دارم :] https://eitaa.com/bestrong_s
به آغاز اعتماد نکن، حقیقت در آخرین لحظه گفته میشود ... ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
4_5812447634736025989.ogg
زمان: حجم: 3M
چرا انقدر دلتنگم؟ چرا انقدر دلگیرم؟ چرا من زنده ام بی تو؟ چرا آخر نمی میرم؟ :] https://eitaa.com/bestrong_s
من با دیدن آدما مشکلی ندارم. با ارتباط گرفتن باهاشون مشکل دارم. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
-ی سوال وقتی می‌میریم خاطره‌هامان چه می‌شوند؟ ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
ناز کنی، نظر کنی، قهر کنی، ستم کنی گر که جفا، گر که وفا، از تو حذر نمیکنم _مولانا :] https://eitaa.com/bestrong_s
- آدم کنارِ کسی که بیشتر از همه دوسش داره نمیمونه ، کنارِ کسی‌که بیشتر از همه ازش آرامش میگیره‌ میمونه ؛ غیر ِ این برا قلبش سمه ...
آدم از کسی که دوسش داره به راحتی دست نمیکشه‌ باید اونقدر بُریده‌ باشه باید اونقدر‌ خسته شده باشه باید اونقدر‌ برات دستو‌ پا زده باشه که با وجود اینکه دوستت داره دیگه نخوادت‌... :] https://eitaa.com/bestrong_s
شبت بخیر چون هیچکس نباید بدون شبخیر بخوابه