به آغاز اعتماد نکن، حقیقت در آخرین لحظه گفته میشود ...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
4_5812447634736025989.ogg
زمان:
حجم:
3M
چرا انقدر دلتنگم؟
چرا انقدر دلگیرم؟
چرا من زنده ام بی تو؟
چرا آخر نمی میرم؟
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من با دیدن آدما مشکلی ندارم. با ارتباط گرفتن باهاشون مشکل دارم.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
ناز کنی، نظر کنی، قهر کنی، ستم کنی
گر که جفا، گر که وفا، از تو حذر نمیکنم
_مولانا
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
- آدم کنارِ کسی که بیشتر از همه دوسش
داره نمیمونه ، کنارِ کسیکه بیشتر از همه
ازش آرامش میگیره میمونه ؛ غیر ِ این برا
قلبش سمه ...
آدم از کسی که دوسش داره به راحتی دست نمیکشه
باید اونقدر بُریده باشه
باید اونقدر خسته شده باشه
باید اونقدر برات دستو پا زده باشه
که با وجود اینکه دوستت داره دیگه نخوادت...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
برگشت بهم گفت:
خوشم میاد ازت
آدمی برات خط بخوره دیگه خط خورده.
برگشتم بهش گفتم:
میدونی با چه مکافاتی خطش میزنم؟!
میدونی چقدر با خودم میجنگم؟!
چقدر چقدر تیکه تیکه میشم؟!
چقدر اشک میشم
ولی خب اره
وقتی خط بخوره دیگه تموم شده
دیگه راه برگشتی نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s