eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ناز کنی، نظر کنی، قهر کنی، ستم کنی گر که جفا، گر که وفا، از تو حذر نمیکنم _مولانا :] https://eitaa.com/bestrong_s
- آدم کنارِ کسی که بیشتر از همه دوسش داره نمیمونه ، کنارِ کسی‌که بیشتر از همه ازش آرامش میگیره‌ میمونه ؛ غیر ِ این برا قلبش سمه ...
آدم از کسی که دوسش داره به راحتی دست نمیکشه‌ باید اونقدر بُریده‌ باشه باید اونقدر‌ خسته شده باشه باید اونقدر‌ برات دستو‌ پا زده باشه که با وجود اینکه دوستت داره دیگه نخوادت‌... :] https://eitaa.com/bestrong_s
شبت بخیر چون هیچکس نباید بدون شبخیر بخوابه
صبحتون ب قشنگیه بوی قاتی شدن خاک با آب
برگشت بهم گفت: خوشم میاد ازت آدمی برات خط بخوره دیگه خط خورده. برگشتم بهش گفتم: میدونی با چه مکافاتی خطش میزنم؟! میدونی چقدر با خودم میجنگم؟! چقدر چقدر تیکه تیکه میشم؟! چقدر اشک میشم ولی خب اره وقتی خط بخوره دیگه تموم شده دیگه راه برگشتی نیست ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
با سادگیِ تمام بی‌صدا شکستم چه زخم‌هایی که از عزیزان خوردم اشک‌ها را پشتِ لبخندی مخفی می‌کنم که خیلی درد می‌کند و هیچ کس نمی‌فهمد من را دردِ همین نفهمیدن می‌کُشد نه زخم‌ها ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من این اشوب را در ژرفای وجودم کشتم و اکنون قلبم ارام است شاید حتی ارام تر از نبض یک مرده... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هنوزم نامه نوشتن رایج بود. دیدن دست‌خط بقیه برام خیلی جذابه؛ انگار احساس بیشتری رو منتقل میکنه و تو میتونی فشار دست طرف رو روی کاغذ حس کنی؛ انگار کلماتش واقعی‌تره؛ یا بوی عطرش که روی کاغذ مونده. چیه این صفحه‌ی سرد کیبورد؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
باشد نباشد خبری از خبرم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s