- آدم کنارِ کسی که بیشتر از همه دوسش
داره نمیمونه ، کنارِ کسیکه بیشتر از همه
ازش آرامش میگیره میمونه ؛ غیر ِ این برا
قلبش سمه ...
آدم از کسی که دوسش داره به راحتی دست نمیکشه
باید اونقدر بُریده باشه
باید اونقدر خسته شده باشه
باید اونقدر برات دستو پا زده باشه
که با وجود اینکه دوستت داره دیگه نخوادت...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
برگشت بهم گفت:
خوشم میاد ازت
آدمی برات خط بخوره دیگه خط خورده.
برگشتم بهش گفتم:
میدونی با چه مکافاتی خطش میزنم؟!
میدونی چقدر با خودم میجنگم؟!
چقدر چقدر تیکه تیکه میشم؟!
چقدر اشک میشم
ولی خب اره
وقتی خط بخوره دیگه تموم شده
دیگه راه برگشتی نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
برگشت بهم گفت: خوشم میاد ازت آدمی برات خط بخوره دیگه خط خورده. برگشتم بهش گفتم: میدونی با چه مکافا
وای ب روزی ک تو مجبورم کنی ک خطت بزنم
با سادگیِ تمام بیصدا شکستم
چه زخمهایی که از عزیزان خوردم
اشکها را پشتِ لبخندی مخفی میکنم
که خیلی درد میکند
و هیچ کس نمیفهمد
من را دردِ همین نفهمیدن میکُشد
نه زخمها
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من این اشوب را در ژرفای وجودم کشتم و اکنون قلبم ارام است
شاید حتی ارام تر از نبض یک مرده...
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هنوزم نامه نوشتن رایج بود.
دیدن دستخط بقیه برام خیلی جذابه؛ انگار احساس بیشتری رو منتقل میکنه و تو میتونی فشار دست طرف رو روی کاغذ حس کنی؛ انگار کلماتش واقعیتره؛ یا بوی عطرش که روی کاغذ مونده.
چیه این صفحهی سرد کیبورد؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s