مینویسم ک چگونه دلبری کنی
و تویی ک هر چقد من می نویسم نمیفهمی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ولی این جمله رو همیشه بخاطر داشته با: تو همیشه قرآرِ تو قلبِ من دوست داشتنی بآشی و هیچوقت فرآموش نشی حتی اگه بهت زنگ نزدم و پیام ندادم دلیل بر این نمیشه که از یادم ببرمت تو داخلِ مغز و قلب و زندگیم حَک شده ای
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
میخندیدم اما شاد نبودم
حرف؟
میزدم
اما ناگفته بسیار داشتم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بدترین حس :
خواب ببینی یکی پیام داده ، پاشی ببینی نوتیفی ازش نداری
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
هرچه کنم نمیـشود تا بروي تو از دلم
از تو فرار میـکنم ، باز تویی مقابلـم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دارد دلِ ما ازتو تمنایِ نگاهی...
محروم مگردان دلِ ما را که روا نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من [ارگ بم] و خشت ب خشتم متلاشی
تو[نقش جهان ] و هر وجبت ترمه و کاشی
این تاول و تبخال و دهان سوختگی ها
از آه زیاد است نه از خوردن آشتی
از تنگ پریدم ب امید رهایی
ناکام تقلایی و بیهوده تلاشی
یک بار شده بر جگرم زخم نکاری؟
یک بار شده روی لبم بغض نپاشی؟
هربار دلم رفت و نگاهی به تو کردم
بر گونهی سرخابی ات افتاد خراشی
از شوق هم آغوشی و حسرت دیدار
بایست بمیرم. چه باشی و چه نباشی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
هر مهمی یِه روز بی اَهمیت میشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
از ما گفتن بود رفقا
شکلات تلخ
بعداً؟! بعداً دیگه چشمام برات برق نمیزنه. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
بعداً ؟
بعداً دیگه منتظرت نیستم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s