من [ارگ بم] و خشت ب خشتم متلاشی
تو[نقش جهان ] و هر وجبت ترمه و کاشی
این تاول و تبخال و دهان سوختگی ها
از آه زیاد است نه از خوردن آشتی
از تنگ پریدم ب امید رهایی
ناکام تقلایی و بیهوده تلاشی
یک بار شده بر جگرم زخم نکاری؟
یک بار شده روی لبم بغض نپاشی؟
هربار دلم رفت و نگاهی به تو کردم
بر گونهی سرخابی ات افتاد خراشی
از شوق هم آغوشی و حسرت دیدار
بایست بمیرم. چه باشی و چه نباشی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
هر مهمی یِه روز بی اَهمیت میشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
از ما گفتن بود رفقا
شکلات تلخ
بعداً؟! بعداً دیگه چشمام برات برق نمیزنه. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
بعداً ؟
بعداً دیگه منتظرت نیستم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
خیلی دردناکه که همه فکر کنن تو خوابی اما تو کل شب با بالشتت حرف بزنی و گریه کنی :)
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی به من آموخت آدم ها نه دروغ میگویند، نه زیر حرفشان میزنند اگر چیزی میگویند:
صرفا احساساتشان در همان لحظه است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعداً ؟ بعداً دیگه منتظرت نیستم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعداً؟!
یقیناً اونموقع پُرِ بیتفاوتی شدم.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
کسایی که دوست دارید رو زیاد نگاه کنید؛
شاید بعدا نتونید، نباشن، نباشید!
↯
https://eitaa.com/bestrong_s