شکلات تلخ
حتی حال بدی هامم کنارتو خوش میگذره :) https://eitaa.com/bestrong_s
هیییی یکیم نداشتیم برا ما بگه❤️🔥
شکلات تلخ
هیییی یکیم نداشتیم برا ما بگه❤️🔥
شما گوشیو بزاری یکیو داری نزار اینجا دهنمو وا کنم عیزم(:
شکلات تلخ
شما گوشیو بزاری یکیو داری نزار اینجا دهنمو وا کنم عیزم(:
اون بعله بیا بغلم کن
برام بفرسته عزیزم دهنتم باز نکن شرمنده میشم
شکلات تلخ
اون بعله بیا بغلم کن برام بفرسته عزیزم دهنتم باز نکن شرمنده میشم
از مثال زدن خشم نمیاد وگرنه کلی فیلم اینجوری دارم
همیشه فکر میکردم که بدترین چیز توی زندگی اینه که تنها باشی، ولی نه، حالا فهمیدم که بدترین چیز توی زندگی بودن با آدمهایی هستش که باعث میشن احساس تنهایی کنی!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
گر درد شوی، زهر شوی، پنجه به قلبم بکشی،
من باز تو را، باز تو را، باز تو را میخواهم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
تو همونی هستی که حالمو خوب میکنی، همونی که باهاش میتونم از ته دل بخندم، همونی که کنارش میشه خسته نشد،همونی که تو روزای سختم میتونم دلمو خوش کنم به بودنت؛ بغلت دوای دردامه، دستات گرما بخش زندگیمه، صدات تسکین دهندهی دردامه !
میخام بدونی اونقد بودنت قشنگه و حالِ دل منو خوب میکنه که من حاضرم هیشکی نباشه ولی تو باشی واسم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی خندیدی فهمیدم که ماه رو زمین بوده نه آسمون ...؛
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من حتی از داشتن سکوت مشترک با آدمی که دوستش داشته باشم لذت میبرم.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s