شکلات تلخ
شما گوشیو بزاری یکیو داری نزار اینجا دهنمو وا کنم عیزم(:
اون بعله بیا بغلم کن
برام بفرسته عزیزم دهنتم باز نکن شرمنده میشم
شکلات تلخ
اون بعله بیا بغلم کن برام بفرسته عزیزم دهنتم باز نکن شرمنده میشم
از مثال زدن خشم نمیاد وگرنه کلی فیلم اینجوری دارم
همیشه فکر میکردم که بدترین چیز توی زندگی اینه که تنها باشی، ولی نه، حالا فهمیدم که بدترین چیز توی زندگی بودن با آدمهایی هستش که باعث میشن احساس تنهایی کنی!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
گر درد شوی، زهر شوی، پنجه به قلبم بکشی،
من باز تو را، باز تو را، باز تو را میخواهم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
تو همونی هستی که حالمو خوب میکنی، همونی که باهاش میتونم از ته دل بخندم، همونی که کنارش میشه خسته نشد،همونی که تو روزای سختم میتونم دلمو خوش کنم به بودنت؛ بغلت دوای دردامه، دستات گرما بخش زندگیمه، صدات تسکین دهندهی دردامه !
میخام بدونی اونقد بودنت قشنگه و حالِ دل منو خوب میکنه که من حاضرم هیشکی نباشه ولی تو باشی واسم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی خندیدی فهمیدم که ماه رو زمین بوده نه آسمون ...؛
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
من حتی از داشتن سکوت مشترک با آدمی که دوستش داشته باشم لذت میبرم.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
بیم آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم ،
مبادا خسته شوی ،
و بیم آن دارم که سکوت کنم ،
مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی .
- نزار قبانی ؛
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
در فرهنگ فارسیِ عمید
[نیاز] ؛؛ یعنی احتیاج
یعنی دلیلی برای خواستن
و انتظار کشیدن.
یعنی میل و خواهش
به وجودِ کسی یا چیزی
و من، پُر از نیازِ با تو بودنم.
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
رسیدن خوشحالت میکنه
نرسیدن ناراحتت میکنه
ولی اینکه ندونی میرسی یا نه نابودت میکنه
↯
https://eitaa.com/bestrong_s