شاید گران تمام شود
اما شناخت آدم ها ارزشمندترین
تجربه ی دنیاست ...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
یادمه یبار خیلی از دستش ناراحت شدم، اونقدر که نمیتونم بگم چقدر، باز برای اینکه دلم تنگ شده بود گفتم از دست من ناراحتی؟ آدما چقدر وقتی یکیو میخوان، بی دفاع میشن.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
هیییی یکیم نداشتیم برا ما بگه❤️🔥
دنیای مجازی کورت کرده وگرنه هم من هستم هم آبجیت
شکلات تلخ
دنیای مجازی کورت کرده وگرنه هم من هستم هم آبجیت
ای بابا اصن نمیخااااام چ ربطی داشت تو مجازی نمیفرستیییییی واقعی ک نبینمت دیگ
خدایا وقتی میگم “ازین بدتر هم مگه میشه؟” صرفا دارم اعتراض میکنم. چالش نمیذارم که بدترش میکنی
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
داشتم فکر میکردم بعضیامون خیلي بيرحمانه داریم یه دردایي رو تحمل میکنیم دردایي که خیلي بزرگتر از قد و قوارهٔ ماست. هیچوقت حق انتخابي براشون نداشتیم، زورشون خیلي بیشتر از لبخندامونه. دردایي که هربار از خودت ميپرسي خب چرا بازم من؟ و هر بار جوابي که هیچوقت پیداش نکردي
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونم پاییز که بشه همهچیز بهتر میشه، پاییز فصل بهتری برای زندگیه.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s