شکلات تلخ
دنیای مجازی کورت کرده وگرنه هم من هستم هم آبجیت
ای بابا اصن نمیخااااام چ ربطی داشت تو مجازی نمیفرستیییییی واقعی ک نبینمت دیگ
خدایا وقتی میگم “ازین بدتر هم مگه میشه؟” صرفا دارم اعتراض میکنم. چالش نمیذارم که بدترش میکنی
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
داشتم فکر میکردم بعضیامون خیلي بيرحمانه داریم یه دردایي رو تحمل میکنیم دردایي که خیلي بزرگتر از قد و قوارهٔ ماست. هیچوقت حق انتخابي براشون نداشتیم، زورشون خیلي بیشتر از لبخندامونه. دردایي که هربار از خودت ميپرسي خب چرا بازم من؟ و هر بار جوابي که هیچوقت پیداش نکردي
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
میدونم پاییز که بشه همهچیز بهتر میشه، پاییز فصل بهتری برای زندگیه.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
آغوش تو را برای تمام رنجهایم انتخاب میکردم، اگر تو بزرگترین زخم زندگیام را بر من نزده بودی.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
فهمیدم دوستت دارم
همان شبی که با یک حرفِ سادهیِ تو،
تا صبح لبخند زدم.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
کاش میشد آدم مغزش رو برای هرکس دلش میخواست باز میکرد تا کامل داخلش رو ببینه، دیگه نیازی نبود سه ساعت توضیح بدی.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش میشد آدم مغزش رو برای هرکس دلش میخواست باز میکرد تا کامل داخلش رو ببینه، دیگه نیازی نبود سه
کاش این ی قلمو میشد واقعن...
شکلات تلخ
من؟ همونیم که تو منو غرق خودت کردی و نجاتم ندادی... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
همونیم ک وسط خنده هام و بهترین روزای
زندگیم یهو ماتم میزنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s