eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
"و کأن وُجودك وسیلة لحُبّ الحَیاة،..." ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
اجمالا ًما حرف های قشنگی میزنیم ولی عمل های قشنگی نداریم . :] https://eitaa.com/bestrong_s
بقول بزرگی تا صب حق
شکلات تلخ
خب باش کار نداری؟
میشه از تو جوب بری در جریان باشی
هنوز غمم از قدّم بلندتره ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
احساس می‌کنم امشب تموم "نا"ها هستم. ناراحت، ناکافی، نادرست، ناامید، ناامن، نابلد، ناچیز و احتمالا ناپدید.
فاطمه میدونی امشب از خدا چی خواستم؟