احساس میکنم امشب تموم "نا"ها هستم. ناراحت، ناکافی، نادرست، ناامید، ناامن، نابلد، ناچیز و احتمالا ناپدید.
شکلات تلخ
چرا بترسم ازت بانووو
عاها یادم رفته بود ک نمخای تو جمع کسی بفهمه از سوسک میترسی
شکلات تلخ
عاها یادم رفته بود ک نمخای تو جمع کسی بفهمه از سوسک میترسی
من از سوسک نمیترسم
بیام قلقلکت بدم؟
شکلات تلخ
من از سوسک نمیترسم بیام قلقلکت بدم؟
اره معلومه ک نمیترسی عیزم پ اونی ک تا سوسک دید پرید سمت من کی بود؟