احساس میکنم امشب تموم "نا"ها هستم. ناراحت، ناکافی، نادرست، ناامید، ناامن، نابلد، ناچیز و احتمالا ناپدید.
شکلات تلخ
چرا بترسم ازت بانووو
عاها یادم رفته بود ک نمخای تو جمع کسی بفهمه از سوسک میترسی
شکلات تلخ
عاها یادم رفته بود ک نمخای تو جمع کسی بفهمه از سوسک میترسی
من از سوسک نمیترسم
بیام قلقلکت بدم؟
شکلات تلخ
من از سوسک نمیترسم بیام قلقلکت بدم؟
اره معلومه ک نمیترسی عیزم پ اونی ک تا سوسک دید پرید سمت من کی بود؟
رفقا ی خانمی اینجان ک تا سوسک میبینن یجوری ناپدید میشن ک انگار از اول تو اون صحنه نبودن😂
شکلات تلخ
😂😂
داره دروغ میگ باور نکنین
داشتم قلقلکش میدادم کم اورد پای سوسک کشید وسط