-ولی شاخه شکسته میمونه عزیزِ من. حتی اگه باد عذرخواهی کنه
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
•به قول شهریار:
ناشناسی و چنین شیفته ام ساخته ای؟
وای اگر باز کنی روی شناسایی را
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
دنیایی عجیبیه، میگردی میگردی عاشق همونی میشی که هیچ جوره نمیتونی داشته باشیش
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
این روزا فکرم شده این جمله: بس کن او یار دگر دارد(:
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
جالبه هر کاری میکنید تهش میگین ببخشید ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش بفهمید با ببخشید گفتناتون چیزی حل نمیشه فقط دردش بیشتر میشه (:
چقد این جمله حقِ: هیچکس از نبودنت نمیمیره فوقش الکی وانمود میکنه ک ناراحته
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حقیقت این است که همه به شما صدمه خواهند زد؛
فقط باید کسی را پیدا کنید که ارزش این رنج را داشته باشند.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
همونطور که چشمِ بسته همیشه خواب نیست ، لب خندون هم همیشه شاد نیست .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شاید کسی حرفامو نخونه
شاید با نوشتن حرفام خالی نشم
ولی مینویسم به امید اینکه بالاخره یه روز اونی که باید بخونه،نوشته هامو میخونه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ همان خزانه مجمع الدردها ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
علاوه بر این که حق ندارم کسی رو ناراحت کنم
اجازه اینم ندارم از کسیم ناراحت بشم چون ب طرف برمیخوره
♬
https://eitaa.com/bestrong_s