نه آنقدرها نزدیکی که بشود
به بودنت دلخوش کرد،
نه آنقدرها دوری که بتوان
نبودنت را باور کرد!
هستی و نیستی. .
نیستی و هستی. .
به گمانم
بلاتکلیفی نامِ دیگر توست...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
آدما فراموش نميكنن فقط ياد ميگيرن چطور ميشه بی صدا غصه خورد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
بهم میگن چرا گوشیت همش رو سایلنته؟
چون سایلنت کردن گوشیمو دوست دارم
یجورایی صدای تکس ها و یا حرف هایی که نمیخوام رو نمیشنوم
کاش تو دنیای واقعی هم دکمه سایلنت وجود داشت ...
:)
https://eitaa.com/bestrong_s
بعضی وقتا برای داشتن یه نفر فقط باید براش یه غریبه باشی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
مَپرس از من چرا در پیلهی مهرِ تو محبوسم
که عشق از پیلههای مُرده هم پروانه میسازد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یه نفری بهم گفت :
تو چقدر عقده ای هستی که وقتی میای بیرون بازم هندزفری داری
در جوابش فقط نیش خند زدم
بنده خدا نمیدونست خیلی از صدا های اطرافم واسه گوشام مذره
:)
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعضی وقتا برای داشتن یه نفر فقط باید براش یه غریبه باشی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعضی وقتا باید دور باشی تا بفهمی کیا نزدیکتن
:)
https://eitaa.com/bestrong_s