eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
بهم میگن چرا گوشیت همش رو سایلنته؟ چون سایلنت کردن گوشیمو دوست دارم یجورایی صدای تکس ها و یا حرف هایی که نمیخوام رو نمی‌شنوم کاش تو دنیای واقعی هم دکمه سایلنت وجود داشت ... :) https://eitaa.com/bestrong_s
بعضی وقتا برای داشتن یه نفر فقط باید براش یه غریبه باشی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
چرا هیچ وقت جایی نیستیم که باید باشیم ؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
مَپرس از من چرا در پیله‌ی مهرِ تو محبوسم که عشق از پیله‌های مُرده هم پروانه می‌سازد ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یه نفری بهم گفت : تو چقدر عقده ای هستی که وقتی میای بیرون بازم هندزفری داری در جوابش فقط نیش خند زدم بنده خدا نمی‌دونست خیلی از صدا های اطرافم واسه گوشام مذره :) https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
میدونی یاد چی افتادم؟
ولی میدونم یاد چی افتادی:)
شکلات تلخ
خیلیم عالی(:
به قول خودت دل به دل تونل داره :)
پرسید او کیست؟ گفتم او تنها کسی هست که من در کنارش خود واقعیم هستم مهم نیس کیا دورش هستن و کیا دورم هستن مهم اینه که او هست تو را میگفتم :) https://eitaa.com/bestrong_s