eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
توی‌ یک‌ شعر نوشتم‌ که‌ نرو میمیرم‌ خواندش و خنده‌‌کُنان‌ گفت‌: الهی‌ چه‌ قشنگ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
لذت عشق به این حس بلاتکلیفی‌ست لطف تو شامل حالم بشود یا نشود...؟ :] https://eitaa.com/bestrong_s
یه افسانه هست که میگه ما قبل از اینکه به دنیا بیایم صحنه های مهم زندگیمون رو بهمون نشون دادن و ازمون پرسیدن که میخوای بری روی زمین یا نه؟! پس حتما صحنه قشنگو مهمی بوده که میخواستیمو تصمیم گرفتیم که به دنیا بیایم: ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
"تو بدونِ‌ من، مرا کم داری، من ولی بی‌ تو جهانم خالیست ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بنده از آدم‌هایی که نمیگن، ولی یه جوری رفتار می‌کنند که خودت بفهمی هم بدم میاد. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
قشنگی صداتو ؛ هیچوقت یادم نمیره . :] https://eitaa.com/bestrong_s
هرگز نخوری غصه ی حرف دگران را گور پدر هرکه بخواهد بدمان را :] https://eitaa.com/bestrong_s
عشق یعنی پریدن تو استخر آبلیمو با بدن تیکه پاره و زخمی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
غربت آن است که با جمعی و جانانت نیست.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
هدر شد مستی‌ام در یاد دیروز و غم فردا بنوش از بادۀ اکنون، خوشا اکنون، خوشا اکنون ♬ https://eitaa.com/bestrong_s