شاید هم اشتباه فکر میکردم، شاید نه حرفهایت و نه چشمهایت دوستت دارم را فریاد نمیزدند، شاید من متوهم شده بودم؟ شاید واقعاً آدم زندگی من نبودی؟ شاید دوری از تو بهترین کار دنیا بوده؟ شاید گذر کردن و به فراموشی سپردنت امنترین کار ممکن بوده؟ شاید؟ شاید
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دیوانه ها
با خودشان حرف نمی زنند.
آن ها فقط تمام روز را؛ به کسی که نیست بلند بلند فکر می کنند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
آدما کارشون که تموم بشه توهم تموم میشی براشون ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من این جمله رو زندگی کردم
میدونی عزیزم؟
این غمهایِ مشترکمونه ک ما رو بهم نزدیک میکنه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
«غم» تنها چیزی بود که من رو به تو وصل میکرد
برای همین دوستش داشتم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من ؟ همچو پرنده ای حبس شده در توهم ِسقوط ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
تکهای غم یا پارهای دلتنگی؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
غمگینِ وقتی میخوام از تو صحبت کنم، از فعلهای گذشته استفاده میکنم، غمگینِ که در گذشته موندی و حالا کنارم نیستی، غمگینِ که جزو خاطراتِ گذشتهای
♬
https://eitaa.com/bestrong_s