eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
شبت بخیر چون هیچکس نباید بدون شب بخیر بخوابه 🌱
با یکدیگر حرف نمیزنیم اما من هنوز دوستش دارم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش میفهمیدم چرا انقد مغزم درد میکنه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دیوانه ها با خودشان حرف نمی زنند. آن ها فقط تمام روز را؛ به کسی که نیست بلند بلند فکر می کنند ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
آدما کارشون که تموم بشه توهم تموم میشی براشون ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
می‌دونی عزیزم؟ این غم‌هایِ مشترکمونه ک ما رو بهم نزدیک می‌کنه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
«غم» تنها چیزی بود که من رو به تو وصل می‌کرد برای همین دوستش داشتم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
غمگینِ وقتی می‌خوام از تو صحبت کنم، از فعل‌های گذشته استفاده می‌کنم، غمگینِ که در گذشته موندی و حالا کنارم نیستی، غمگینِ که جزو خاطراتِ گذشته‌ای ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یه سوال
اون لحظه خوشحال بودی؟