بس تبر زد به تنم خاطرههایت شب و روز
مُرد.. افتاد.. زمین خورد دلم.. میدانی؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
این روزها هوا خیلی غبارآلود است!
گرگ را از سگ نمیتوان تشخیص داد...
هنگامی گرگ را میشناسیم که دریده شدهایم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تومنوازارتفاعپرتکردیدیگهبهتوچهکیمنوگرفت؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
تبریک بگم بهتون بانو یا زوده؟
نه تروخدا بزا ۱kبشیم تو برا ۹٠٠تاییمون تبریک بگو😂
یه تعریف قشنگی از دلتنگی شنیدم، میگه: دلتنگی یعنی صدای کسی که دوستش داری رو بشنوی، ولی وقتی سرتو برگردونی کسی رو نبینی، همینقدر غمانگیز!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
هميشه يه نفر هست كه شنيدن صداش مثل گوش دادن به يه آهنگ میتونه آرومت كنه
شايد هيچوقت نفهمه چقدر دوستش داری،
شايد هيچوقت نفهمی چقدر دوستش داری
اما هيچكدوم از اين هيچوقتها مهم نيست...
مهم اينه كه يه نفر باشه تا بهش بگی از اينجايی كه الان هستم آخرتری وجود نداره؛
حرف بزن باهام
میخوام به زندگی برگردم!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
حتی اگه کلِ دنیا هم بخوان که دیگه
تو رو دوست نداشته باشم ، بازم کنجِ
قلبم از علاقهم نسبت بهت مراقبت و
مواظبت میکنم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s