eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
تو‌منو‌از‌ارتفاع‌پرت‌کردی‌دیگه‌به‌توچه‌کی‌منو‌گرفت؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
ایشالا ۱k شدنمون
تبریک بگم بهتون بانو یا زوده؟
مبارک ایشالا موندگار باشین برامون🤚♥️
شکلات تلخ
تبریک بگم بهتون بانو یا زوده؟
نه تروخدا بزا ۱kبشیم تو برا ۹٠٠تاییمون تبریک بگو😂
یه تعریف قشنگی از دلتنگی شنیدم، میگه: دلتنگی یعنی صدای کسی که دوستش داری رو بشنوی، ولی وقتی سرتو برگردونی کسی رو نبینی، همینقدر غم‌انگیز! :| https://eitaa.com/bestrong_s
هميشه يه نفر هست كه شنيدن صداش مثل گوش دادن به يه آهنگ میتونه آرومت كنه شايد هيچوقت نفهمه چقدر دوستش داری، شايد هيچوقت نفهمی چقدر دوستش داری اما هيچكدوم از اين هيچ‌وقت‌ها مهم نيست... مهم اينه كه يه نفر باشه تا بهش بگی از اينجايی‌ كه الان هستم آخرتری وجود نداره؛ حرف بزن باهام میخوام به زندگی برگردم! :] https://eitaa.com/bestrong_s
چه جسور می‌شوی وقتی مطمئنی کسی عاشقِ توست..!
حتی اگه کلِ دنیا هم بخوان که دیگه تو رو دوست نداشته‌ باشم ، بازم کنجِ قلبم از علاقه‌م نسبت بهت مراقبت و مواظبت میکنم ‌. :] https://eitaa.com/bestrong_s
برای کشتی های بی حرکت موج ها تصمیم میگیرند..! :] https://eitaa.com/bestrong_s
«تو به دنیا اومدی واقعی باشی نه بی نقص.»