شکلات تلخ
تبریک بگم بهتون بانو یا زوده؟
نه تروخدا بزا ۱kبشیم تو برا ۹٠٠تاییمون تبریک بگو😂
یه تعریف قشنگی از دلتنگی شنیدم، میگه: دلتنگی یعنی صدای کسی که دوستش داری رو بشنوی، ولی وقتی سرتو برگردونی کسی رو نبینی، همینقدر غمانگیز!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
هميشه يه نفر هست كه شنيدن صداش مثل گوش دادن به يه آهنگ میتونه آرومت كنه
شايد هيچوقت نفهمه چقدر دوستش داری،
شايد هيچوقت نفهمی چقدر دوستش داری
اما هيچكدوم از اين هيچوقتها مهم نيست...
مهم اينه كه يه نفر باشه تا بهش بگی از اينجايی كه الان هستم آخرتری وجود نداره؛
حرف بزن باهام
میخوام به زندگی برگردم!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
حتی اگه کلِ دنیا هم بخوان که دیگه
تو رو دوست نداشته باشم ، بازم کنجِ
قلبم از علاقهم نسبت بهت مراقبت و
مواظبت میکنم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
واسم مهم نیست کی میخواد باشه کی میخواد نباشه ، کی بمونه کی بره.
اما یه چیزی که خیلی مهمه اینه که تو باید باشی!
درسته گاهی اوقات اذیتت میکنم ،
اما تو برام مهم تر از هرچیزی که فکرشو بکنی هستی!
اونقدر برام با ارزشی که هیچ آدمی به اندازهی تو واسه من ارزش نداره .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
طغیان های درون
جز آشفته کردن ِ
من چیزی دیگر در
دستانم نمیگذارد ؛
مفید نیستند و من
هم از برای همین
جنگ کنندهی این
میدان ِدوطرف باخت،
هستم .