eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
چمدان بسته‌ام که از هر چه منم دل بکنم
همیشه سیگار کشیدنت عذابم می داد راستشو بخوای بیشتر از روی حسادتم بشه نه که بخوام مثل شاعرها و نویسنده‌ها بگم چون لب‌هات بهش می خورد حسودیم می شد؛ نه حسادت می کردم چون می دونستم آدم‌ها وقتی سیگاری میشن که خیلی غصه داشته باشن و غصه داشتن می تونه از نداشتن یک آدم به وجود بیاد من که کنارت بودم پس مطمئنا اونی که غُصشو می خوردی من نبودم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دیگران را اگر از ما خبری، نیست چه غم نازنینا تو چرا بی، خبر از ما شده ای؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من تورو اونقد دوست دارم ک آرزو میکنم یکی دیگه منو اینطوری دوست داشته باشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اخه دیگ کیه ک بتونه جای تورو واسم بگیره؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
حقیقت اینه که من دلم برات تنگ شده, ولی بنظر میاد تو بدون من خوشحالی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
تلخ ترین قسمت مجسمه ، لبخندیه که با چاقو تراشیده شده زندگی همینقدر مجبورت می‌کنه مقاوم باشی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من میتونم با چیزایی که درموردت نوشتم یه کتاب بنویسم، ولی تو بازم نمیفهمی ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
رفقا نفری سه تا الهی به رقیه میگین؟ برای خوب شدن حال یه عزیزی
-به قول حافظ: آن‌چه در مدت هجرِ تو کشیدم، هیهات در یکی‌نامه محال است که تحریر کنم ↯ https://eitaa.com/bestrong_s