همیشه سیگار کشیدنت عذابم می داد
راستشو بخوای بیشتر از روی حسادتم بشه
نه که بخوام مثل شاعرها و نویسندهها بگم
چون لبهات بهش می خورد
حسودیم می شد؛ نه
حسادت می کردم
چون می دونستم
آدمها وقتی سیگاری میشن
که خیلی غصه داشته باشن
و غصه داشتن
می تونه از نداشتن یک آدم به وجود بیاد
من که کنارت بودم
پس مطمئنا اونی که غُصشو می خوردی
من نبودم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دیگران را اگر از ما خبری، نیست چه غم
نازنینا تو چرا بی، خبر از ما شده ای؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من تورو اونقد دوست دارم ک آرزو میکنم یکی دیگه منو اینطوری دوست داشته باشه
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
حقیقت اینه که من دلم برات تنگ شده, ولی بنظر میاد تو بدون من خوشحالی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تلخ ترین قسمت مجسمه ،
لبخندیه که با چاقو تراشیده شده
زندگی همینقدر مجبورت میکنه مقاوم باشی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من میتونم با چیزایی که درموردت
نوشتم یه کتاب بنویسم، ولی تو بازم نمیفهمی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
-به قول حافظ:
آنچه در مدت هجرِ تو کشیدم، هیهات
در یکینامه محال است که تحریر کنم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s