حقیقت اینه که من دلم برات تنگ شده, ولی بنظر میاد تو بدون من خوشحالی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تلخ ترین قسمت مجسمه ،
لبخندیه که با چاقو تراشیده شده
زندگی همینقدر مجبورت میکنه مقاوم باشی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من میتونم با چیزایی که درموردت
نوشتم یه کتاب بنویسم، ولی تو بازم نمیفهمی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
-به قول حافظ:
آنچه در مدت هجرِ تو کشیدم، هیهات
در یکینامه محال است که تحریر کنم
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
امیدوارم امشب تلفنت زنگ بخوره و یه صدایی پشت خط باشه ک منتظرش بودی
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ یک شکلات تلخ(: ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
پریشان تر از آنم که تو زخمم بزنی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
پاییز؟!
نسیم خنک،رعد و برق،نم نم بارون،بوی خاکِ بارون خورده
یا به تعبیر دیگه:
مرور خاطرات،بغض تو گلو،قطرات اشک،دلی خون شده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
«هیچ انتظاری از کسی ندارم»
این نشون دهنده ی قدرت من نیست...مسئله خستگی از اعتمادهای شکستس.
:|
https://eitaa.com/bestrong_s