eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
رفقا نفری سه تا الهی به رقیه میگین؟ برای خوب شدن حال یه عزیزی
-به قول حافظ: آن‌چه در مدت هجرِ تو کشیدم، هیهات در یکی‌نامه محال است که تحریر کنم ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
امیدوارم امشب تلفنت زنگ بخوره و یه صدایی پشت خط باشه ک منتظرش بودی ‌↯ https://eitaa.com/bestrong_s
پاییز؟! نسیم خنک،رعد و برق،نم نم بارون،بوی خاکِ بارون خورده یا به تعبیر دیگه: مرور خاطرات،بغض تو گلو،قطرات اشک،دلی خون شده ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
«هیچ انتظاری از کسی ندارم» این نشون دهنده ی قدرت من نیست...مسئله خستگی از اعتمادهای شکستس. :| https://eitaa.com/bestrong_s
ولی این نامردی کامله من تو هر آهنگی که گوش میدم پیدات میکنم ولی تو اصلا یادت نیست منو ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
از سکوت کسی که برات پر‌حرف ترینه بترس
من اگه نشینم تمام روزمو با جزئیات برات تعریف کنم از کجا میخوای بفهمی دوست دارم آخه ؟ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
میانِ استخوان هایِ خُرد شدِه ایم. اَما اُمید تَقلا میکند بَرای روییدَن  ↯ https://eitaa.com/bestrong_s