eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
تو توقع بیجا داری، این آدما حتی با خودشون هم روراست نیستن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یک روز می‌آیی که من دیگر دچارت نیستم، از صبر لبریزم ولی چشم انتظارت نیستم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
یه وقتاییم آدم ته دلش غصه میخوره چون میخواد به طرف بگه «ببین، نکن دوست داشتنم داره تموم میشه دارم رهات میکنم ببین توروخدا اینجوری نکن.» ولی نمیتونه. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
چرا رسانه ها پیدا شدن جمونگو اعلام نمیکنن؟ چ وضعشه؟ها؟
«سکوت همیشه به معنای رضایت نیست. گاهی یعنی خسته‌ام از اینکه مدام به کسانی که هیچ اهمیتی برای فهمیدن نمی‌دهند توضیح دهم.» :| https://eitaa.com/bestrong_s
خیلی شبا تا مغز و استخونم خسته بودم اما هیچکس نفهمید
زندگی خیلی چیزها یادمان می‌دهد و ما مقصریم که یاد نمی‌گیریم و بارها و بارها در همان تله شیرین گرفتار می‌آییم. ‌↯ https://eitaa.com/bestrong_s
تو آخرین حوصله و ذوق من، برای دوست داشتن یه آدمی
حس ادمی رو دارم که جلو چشم همه داره غرق میشه و دست و پا میزنه ولی بقیه فکر میکنن شناگر خوبیه و بهش اهمیت نمیدن. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
به هر ***دل ببندم بعد از این خود نیز میدانم..... به جز اندوه دل کندن ندارد حاصلی دیگر یادگاری از شما https://eitaa.com/bestrong_s