eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
یه وقتاییم آدم ته دلش غصه میخوره چون میخواد به طرف بگه «ببین، نکن دوست داشتنم داره تموم میشه دارم رهات میکنم ببین توروخدا اینجوری نکن.» ولی نمیتونه. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
چرا رسانه ها پیدا شدن جمونگو اعلام نمیکنن؟ چ وضعشه؟ها؟
«سکوت همیشه به معنای رضایت نیست. گاهی یعنی خسته‌ام از اینکه مدام به کسانی که هیچ اهمیتی برای فهمیدن نمی‌دهند توضیح دهم.» :| https://eitaa.com/bestrong_s
خیلی شبا تا مغز و استخونم خسته بودم اما هیچکس نفهمید
زندگی خیلی چیزها یادمان می‌دهد و ما مقصریم که یاد نمی‌گیریم و بارها و بارها در همان تله شیرین گرفتار می‌آییم. ‌↯ https://eitaa.com/bestrong_s
تو آخرین حوصله و ذوق من، برای دوست داشتن یه آدمی
حس ادمی رو دارم که جلو چشم همه داره غرق میشه و دست و پا میزنه ولی بقیه فکر میکنن شناگر خوبیه و بهش اهمیت نمیدن. ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
به هر ***دل ببندم بعد از این خود نیز میدانم..... به جز اندوه دل کندن ندارد حاصلی دیگر یادگاری از شما https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی هیچ ***را نداشته باشی بهتر است!!! باور کن بعضی ها تنهاترت میکنن یادگاری از شما https://eitaa.com/bestrong_s
منی که واسه هیچکس قدم بر نمیدارم واسه تو دوییدم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s