یه وقتاییم آدم ته دلش غصه میخوره چون میخواد به طرف بگه
«ببین، نکن
دوست داشتنم داره تموم میشه دارم رهات میکنم ببین توروخدا اینجوری نکن.»
ولی نمیتونه.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
«سکوت همیشه به معنای رضایت نیست. گاهی یعنی خستهام از اینکه مدام به کسانی که هیچ اهمیتی برای فهمیدن نمیدهند توضیح دهم.»
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ قوی ماندم نشان دادم که رنجی نمیکشم رنج ریخت ازچشم هایم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
مَن حَسرَتِ ماندَنِ تو مانده بِ جانَم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی خیلی چیزها یادمان میدهد و ما مقصریم که یاد نمیگیریم و بارها و بارها در همان تله شیرین گرفتار میآییم.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
حس ادمی رو دارم که جلو چشم همه داره غرق میشه و دست و پا میزنه ولی بقیه فکر میکنن شناگر خوبیه و بهش اهمیت نمیدن.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
به هر ***دل ببندم بعد از این خود نیز میدانم..... به جز اندوه دل کندن ندارد حاصلی دیگر #ینفر
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی هیچ ***را نداشته باشی بهتر است!!! باور کن بعضی ها تنهاترت میکنن#ینفر
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s