شکلات تلخ
من؟ قوی ماندم نشان دادم که رنجی نمیکشم رنج ریخت ازچشم هایم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من؟
مَن حَسرَتِ ماندَنِ تو مانده بِ جانَم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
زندگی خیلی چیزها یادمان میدهد و ما مقصریم که یاد نمیگیریم و بارها و بارها در همان تله شیرین گرفتار میآییم.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
حس ادمی رو دارم که جلو چشم همه داره غرق میشه و دست و پا میزنه ولی بقیه فکر میکنن شناگر خوبیه و بهش اهمیت نمیدن.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
به هر ***دل ببندم بعد از این خود نیز میدانم..... به جز اندوه دل کندن ندارد حاصلی دیگر #ینفر
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s
گاهی هیچ ***را نداشته باشی بهتر است!!! باور کن بعضی ها تنهاترت میکنن#ینفر
یادگاری از شما
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
یه زمانی فکر میکردم وقتی که از زندگیم بری دیگه نمیتونم مثل قبل سرحال و شاد باشم ، دیگه نمیتونم بخندم ، دیگه نمیتونم اون دخترِ شوخ طبعی که همیشه درحال خندیدن بود باشم ، دیگه نمیتونم شبا بدون فکر و خیال بخوابم ، دیگه نمیتونم به امید پی ام تو گوشیم رو چک کنم ، دیگه نمیتونم جایی برم که باهات آشنا شدم ، من همه این فکرارو تویِ سرم داشتم اما الانم رو ببین تو رفتی واسه همیشه و من هنوز زندم دارم هدف هام رو دنبال میکنم و قوی شدم ، الان مثل قبل با شنیدن اسمت بهم نمیریزم ، عاقل شدم و فهمیدم که در فکر تو بودن ، دیوانگیه...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s