همه آدما تو زندگیشون یکیو دارن که ندارن، میفهمی؟ یعنی طرف تو تکتک لحظات زندگیت هست ولی هیچوقت نیست
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دنیا خیلی زیباتر میشد، اگر مردم به جای دخالت در زندگیمان به درک احساسمان میپرداختند
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه برات غیرتی میشه یا اگه روت حساسه، اگه وقتی میخنده از خندش خندت می گیره و اگه باهات مهربونه، اگه بهت اخمای کوچولو میکنه، اگه دستاتو محکم میگیره، اگه قربون صدقت میره، اگه نگرانت میشه، اگه باهاش حالت خوبه، اگه مهربونه، اگه میفهمتت میتونی کنارش خودت باشی، اگه دلیل خنده های از ته دلته؛ خب دستاشو به محکم ترین شکل ممکن بگیر شاید دیگه هیچوقت نتونی این حسو با کسی تکرار کنی اون موقع است که نمیتونی ازش بگذری اون موقع است که تو شدی تموم وجودش...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s