اگه برات غیرتی میشه یا اگه روت حساسه، اگه وقتی میخنده از خندش خندت می گیره و اگه باهات مهربونه، اگه بهت اخمای کوچولو میکنه، اگه دستاتو محکم میگیره، اگه قربون صدقت میره، اگه نگرانت میشه، اگه باهاش حالت خوبه، اگه مهربونه، اگه میفهمتت میتونی کنارش خودت باشی، اگه دلیل خنده های از ته دلته؛ خب دستاشو به محکم ترین شکل ممکن بگیر شاید دیگه هیچوقت نتونی این حسو با کسی تکرار کنی اون موقع است که نمیتونی ازش بگذری اون موقع است که تو شدی تموم وجودش...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
من؟ من فقد تو رو میخام..
من؟
زاده اضطراب جهانم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
قطعا روزی صدایم را
خواهی شنید
روزی که
نه صدا اهمیت دارد
و نه روز
♬
https://eitaa.com/bestrong_s