تو باید باشی
تا کم نیاورم!
باید باشی تا فراموش نکنم
نفس کشیدن را ،عشق را
زندگی را، بودن را . . .
تو باید باشی تا حریم نگاهت را بپیچم
دور تنهایی های دلم و دلگرم شوم...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اینها خیال میکنند من دیوانه شدهام
اما من دیوانه نیستم
فقط دلم خیلی خیلی تنگ است
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن :| https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من یه داستان نوشتم!
یه داستان که نقش اصلیش تویی
داستانو من مینویسم
ولی از روی اتفاق هایی که تو رقم میزنی
این داستانو ، اتفاقاتش رو ، پستی و بلندی هاش رو ،
همه رو تو رقم میزنی!
من فقط مینویسم.
داستانی که دارم مینویسمو قشنگ رقم بزن...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
نوشتم بی "تو " غمگینم
نوشتم بی "تو " افسرده
مرا با این صفتها هم،
تصور کردی و رفتی...
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
نمیگنجد خیال دیگری در سینه تنگم؛
نگین دل ندارد،
جای نقشی غیر نام تو..!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s