7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از شوق شنبه هایم میگویم که به امید پنجشنبه صبر میکنم
و از گریه هاو اومیدواری هایم برای پنجشنبه ای میگویم که هنوز نیامده
بهای سنگینی دادم تا فهمیدم کسی را که قصد ماندن ندارد باید راهی کرد . . !
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
نفهمترین عضو بدن؛
دله....!
صبح تا شب براش توضیح میدی
باز شب که میشه میپرسه چرا ؟!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
حالا درسته که من دارم از همه دور میشم ولی تو چرا سعی نکردی نزدیکم بشی؟!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
دخترا حسِ اولويت بودن رو بيشتر از هر چيزی دوست دارن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
عذاب وجدان نمیگیرید؟
زدین زیر حرفاتونو،طبیعی ادامه دادین
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
از شوق شنبه هایم میگویم که به امید پنجشنبه صبر میکنم و از گریه هاو اومیدواری هایم برای پنجشنبه ای
احساس میکنم دیگه باید برمتم:) 💔
شکلات تلخ
احساس میکنم دیگه باید برمتم:) 💔
نمیگم خداحافظ
میگم به امید پنجشنبه که بیای:)