دخترا حسِ اولويت بودن رو بيشتر از هر چيزی دوست دارن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
عذاب وجدان نمیگیرید؟
زدین زیر حرفاتونو،طبیعی ادامه دادین
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
از شوق شنبه هایم میگویم که به امید پنجشنبه صبر میکنم و از گریه هاو اومیدواری هایم برای پنجشنبه ای
احساس میکنم دیگه باید برمتم:) 💔
شکلات تلخ
احساس میکنم دیگه باید برمتم:) 💔
نمیگم خداحافظ
میگم به امید پنجشنبه که بیای:)
شکلات تلخ
از شوق شنبه هایم میگویم که به امید پنجشنبه صبر میکنم و از گریه هاو اومیدواری هایم برای پنجشنبه ای
ب امید بغل پنجشنبهای ک بیام(:
بیمِ آن دارم که زیاد با تو سخن بگویم مبادا خسته شوی و بیمِ آن دارم که سکوت کنم مبادا گمان کنی که دیگر برای قلبم مهم نیستی..
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
دردیست به جانم ولی نیست طبیبی
پنهان شده در خندهی من بغضِ عجیبی
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
تو بهار را دوست میداری من پاییز را
زندگی تو بهار است، زندگی من پاییز
گونهی سرخ تو، سرخ گل بهاری است
چشمان خستهی من آفتاب بی رنگ پاییز
اگر من گامی به جلو بردارم
در آستانه یخ زدهی زمستان خواهم بود
اگر تو گامی به پیش می آمدی
و من گامی واپس میگذاشتم
به هم میرسیدیم
در تابستان گرم و بلند