" گاه و بیگاه پُر از پنجرههای خَطرم،
به سَرم میزند این مَرتبه حتماً بپرم...!
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ای كم حرفِ من، اگر بگويمت كه كلامت آرامِ من است، بيشتر حرف ميزنی ؟
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ازم میپرسن خوبی؟ میگم توپ
هیشکیم نمیفهمه توپم
سوراخه و افتاده گوشه حیاط
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
من كنارت بودم توى تاريک ترين شباىِ زندگيت
تو كجا بودى وقتى من روى زانوهام خم شده بودم و چشمام خون بود ?!
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آدماییک میرن هیچوقت دلتنگمون نمیشن!
چون اگه قرار بود دلتنگ بشن نمی رفتن!
اگه یه روزی برگشتن دلشون برای خودشون تنگ شده وقتی کنار ما بودن،
برای حال خوبشون کنار ما!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
بجای صبح بخیر براش بفرستین:
هَر صُبح از دَرون ِ دلم میکُنی طلوع
صُبحَت به خیـر پادِشَه ِ قلبِ عاشقم...🌱
ولی تو راست میگی وابستگی اصلا خوب نیست. همیشه ترس اینو داری که طرفو از دست بدی هی هرروز ازش قول میگیری که همیشه بمونه انگار یه بخشی از خودت میشه.. خب آره این خیلی بده!
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
دنیا چرا اینقدر بد شده ؟
از در خونه میای بیرون که حالت خوب بشه ولی وقتی نگاهت به صورت آدما میوفته حالت گرفته تر میشه
همه خسته و بی حوصلهان
همه ناراحت و افسردهان
هوا گرفتهاس انگار گرد مرده پاشیدن به شهر ها
سرده و بی روح
خیلی بی روحِ همه چی
:|
https://eitaa.com/bestrong_s