eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
حال‌بحران‌زده‌ام‌،‌معجزه‌میخواهد‌و‌بس... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
دشوارترین شکنجه این بود که ما، یک یک به درون خویش تبعید شدیم ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
"وقتی دوتا روح یکی بشن صدای همو میشنون حتی توی سکوت،حتی از راه دور." ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
اون شب صبح نشد سر بیگناه بالای دار رفت زمین گرد نبود پول خوشبختی اورد ادم ب ادم نرسید به مو رسید و پاره شد همه چی دروغ بود... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
احتیاج دارم یکی منو بشنوه حتی وقتی ساکتم
شاید کلمه‌ها دروغ بگویند، اما رفتارها همیشه راست می‌گویند... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
از لحاظ روحی نیاز دارم یکی منو بغل کنه،من راحت و عمیق گریه کنم و حتی نپرسه چرا. فقط بگه اشکال نداره،تو تلاشتو کردی،همه چی دوباره درست میشه. :| https://eitaa.com/bestrong_s
ما از ته دل روایت میکنیم که به دل میشینه .
جهان روشن به ماه و آفتاب‌ست جهان ما به دیدار تو روشن.. سعدی :] https://eitaa.com/bestrong_s
هزاران جان ما و بهتر از ما فدای تو که جانِ جانِ جانی مولانا :] https://eitaa.com/bestrong_s
تو فیلم نهنگ عنبر اون دیالوگش رو دوس دارم که رضا عطاران به مهناز افشار میگه : - تو برای این رفتی خارج که درا خودشون اتوماتیک باز میشدن؟ اگه تو ایران پیش من بودی هر دری رو خودم برات باز میکردم... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s