eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
خواب دیدم که مارا بریدند و به کارخانه چوب بری بردند آنکه عاشق بود پنجره شد آنکه بیرحم بود چوبه دار از من اما دری ساختند برای گذشتن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
شده دلتنگِ کسی باشی و از شدتِ حزن .. وحشی و هار شوی ، پاچه بگیری همه را ؟! :] https://eitaa.com/bestrong_s
یه سکوتی هم هست که مال بعد از شنیدن یه سری از حرفاست که نباید می‌شنیدی... حس عجیبیه! بیرونش سکوته ولی از درونت هی صدای شکستن میاد.. :| https://eitaa.com/bestrong_s
ولی ی چیزیو قشنگ فهمیدم وقتی اشک آدما موقع تعریف کردن ی چیزی در میاد یعنی واقعا بابتش آسیب دیدن :| https://eitaa.com/bestrong_s
ب زندگیم که نگاه میکنم ... هیچ وقت آدم پر توقعی نبودم من فقط ی زندگی میخواستم که توش اذیت نشم و دقیقا ی زندگی داشتم ک توش جز اذیت شدن چیز دیگه ای نبود. :| https://eitaa.com/bestrong_s
دروغ چرا دلم برای کسی ک بود تنگ شده ن کسی ک شده و هست :| https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
♬ https://eitaa.com/bestrong_s
گاه باید روئید ، از پسِ آن باران گاه باید خندید ، بر غمی بی‌ پایان ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نوشته بود: «آدم هایی که یک روز عاشق هم بودن؛ نمی تونن دوست معمولی بشن، چون قلب همو شکستن؛ و نمی تونن دشمن همدیگه هم بشن، چون قلب همدیگرو لمس کردن. ‏و تا همیشه می شن "غریبه ترین آشنا" برای هم.» و این فکت ترین تکستی بود که تا الان خونده بودم... :| https://eitaa.com/bestrong_s