eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ولی ی چیزیو قشنگ فهمیدم وقتی اشک آدما موقع تعریف کردن ی چیزی در میاد یعنی واقعا بابتش آسیب دیدن :| https://eitaa.com/bestrong_s
ب زندگیم که نگاه میکنم ... هیچ وقت آدم پر توقعی نبودم من فقط ی زندگی میخواستم که توش اذیت نشم و دقیقا ی زندگی داشتم ک توش جز اذیت شدن چیز دیگه ای نبود. :| https://eitaa.com/bestrong_s
دروغ چرا دلم برای کسی ک بود تنگ شده ن کسی ک شده و هست :| https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
♬ https://eitaa.com/bestrong_s
گاه باید روئید ، از پسِ آن باران گاه باید خندید ، بر غمی بی‌ پایان ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
نوشته بود: «آدم هایی که یک روز عاشق هم بودن؛ نمی تونن دوست معمولی بشن، چون قلب همو شکستن؛ و نمی تونن دشمن همدیگه هم بشن، چون قلب همدیگرو لمس کردن. ‏و تا همیشه می شن "غریبه ترین آشنا" برای هم.» و این فکت ترین تکستی بود که تا الان خونده بودم... :| https://eitaa.com/bestrong_s
تو را بوسیدم، و خودم را گذاشتم کنار ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
من گریسته ام، آری مدتی است که با هر ضربه کوچکی، با هر بهانه اندکی به گریه می افتم دوست من، دلم زخم دارد، همین‌ ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
قشنگ‌ترین‌حالم‌باتوخلاصه‌میشه ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
تو بدون من مرا کم داری من ولی بی تو جهانم خالیست ♬ https://eitaa.com/bestrong_s