شکلات تلخ
♬ https://eitaa.com/bestrong_s
گاه باید روئید ، از پسِ آن باران گاه باید خندید ، بر غمی بی پایان
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
نوشته بود:
«آدم هایی که یک روز عاشق هم بودن؛ نمی تونن دوست معمولی بشن، چون قلب همو شکستن؛
و نمی تونن دشمن همدیگه هم بشن، چون قلب همدیگرو لمس کردن.
و تا همیشه می شن "غریبه ترین آشنا" برای هم.»
و این فکت ترین تکستی بود که تا الان خونده بودم...
:|
https://eitaa.com/bestrong_s
من گریسته ام، آری مدتی است که با هر ضربه کوچکی، با هر بهانه اندکی به گریه می افتم
دوست من، دلم زخم دارد، همین
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
وقتی با یکی از ته دلت میخندی
هیچوقت دقت نمیکنی چند سالشه ، چی پوشیده ، پولداره ، خوشگله یا
میخندی و حالت خوبه و این یعنی با تمام وجود دوسش داری
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
او نگفت دوست دارم ولی نامه اش را اینگونه ب پایان رساند
بوقتدوستداشتنش
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
سلام بر کسانی که مارو دوست داشتن حتی وقتی دوست داشتنی نبودیم
♬
https://eitaa.com/bestrong_s