خانه ات سرد است؟!
خورشیدی در پاکت میگذارم و برایت پست میکنم.
ستاره ی کوچکی در کلمهای بگذار و به آسمانم روانه کن؛ بسیار تاریکم.
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
جرمی ندارم بیش از این کز جان وفادارم تو را
ور قصد آزارم کنی، هرگز نیازارم تو را
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شهر توی شب خیلی قشنگه
"اصلا معلوم نیست چه غمایی لا به لای اون چراغ هاست"
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
بعدا؟ بعدا دیگه پروانه ها مُردن. ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
بعدا؟
بعدا که دیگه کِیف نمیده
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
آغوش تو ممنوعه ترین نقطه ی شهر است . .
ما جد و پدر جد ، همه ممنوعه پسندیم !
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
یک نفر هست که خود نیست ولی خاطره اش صبحِ هرروز مرا سخت بغل میگیرد
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
گر طبیبانه بیایی به سر بالینم ؛
به دو عالم ندهم لذت ِبیماری را .. !
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
دلم تنگ است..
برای کسی که؛
نمی شود او را خواست..'
نمی شود او را داشت'
فقط میشه...
سخت برای اون دلتنگ شد .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
هرچی اصیلتر و با لِولتر
خاکیتر، مهربونتر، ساده و واقعیتر..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s