eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
در میان این همه اگر ، تو چقدر بایدی !.
ما را بس است درد هجران ِ تو .
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود این همه رنگ قشنگ از کف دنیا برود هر که معشوقه بر انگیخت گوارایش باد دل تنها به چه شوقی پی یلدا برود...؟! :] https://eitaa.com/bestrong_s
یلداتون مبارک❤️
شاید خیلی ها امروز آخرین غروب پاییز رو تماشا کردن شاید دیگه نتونن تو فصل عاشقی ، عاشقانه کنار عشقشون قدم بزنن شاید دیگه نتونن صدای خندیدن رفیقشونو بشنون و شاید آخرین غروب پاییز شیشه عمرشون بود این اتفاق ممکنه برای من و تویی که داری این متنو میخونی اتفاق بیوفته پس لبخند بزن ، از تمام ثانیه های زندگیت استفاده کن و حسرت چیزی رو نخور یلداتون پر از صدای خنده:) 🍉
شب یلدات مبارک آقا آرمان:)
فرو میریزد اندوه، از در و دیوارِ پیکرم ...
دلتنگی عجب چیزِ عجیبیه ...