دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ قشنگ از کف دنیا برود
هر که معشوقه بر انگیخت گوارایش باد
دل تنها به چه شوقی پی یلدا برود...؟!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شاید خیلی ها امروز آخرین غروب پاییز رو تماشا کردن شاید دیگه نتونن تو فصل عاشقی ، عاشقانه کنار عشقشون قدم بزنن شاید دیگه نتونن صدای خندیدن رفیقشونو بشنون و شاید آخرین غروب پاییز شیشه عمرشون بود
این اتفاق ممکنه برای من و تویی که داری این متنو میخونی اتفاق بیوفته
پس لبخند بزن ، از تمام ثانیه های زندگیت استفاده کن و حسرت چیزی رو نخور
یلداتون پر از صدای خنده:) 🍉