eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
ما را بس است درد هجران ِ تو .
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود این همه رنگ قشنگ از کف دنیا برود هر که معشوقه بر انگیخت گوارایش باد دل تنها به چه شوقی پی یلدا برود...؟! :] https://eitaa.com/bestrong_s
یلداتون مبارک❤️
شاید خیلی ها امروز آخرین غروب پاییز رو تماشا کردن شاید دیگه نتونن تو فصل عاشقی ، عاشقانه کنار عشقشون قدم بزنن شاید دیگه نتونن صدای خندیدن رفیقشونو بشنون و شاید آخرین غروب پاییز شیشه عمرشون بود این اتفاق ممکنه برای من و تویی که داری این متنو میخونی اتفاق بیوفته پس لبخند بزن ، از تمام ثانیه های زندگیت استفاده کن و حسرت چیزی رو نخور یلداتون پر از صدای خنده:) 🍉
شب یلدات مبارک آقا آرمان:)
فرو میریزد اندوه، از در و دیوارِ پیکرم ...
دلتنگی عجب چیزِ عجیبیه ...
من بسیار آدمِ شاید نتونم حالتو خوب کنم ولی میتونم باهات غصه بخورم ای هستم . :] https://eitaa.com/bestrong_s
خون می چکد از دیده در این کنج صبوری این صبر که من میکنم افشردن جان است . :] https://eitaa.com/bestrong_s
« من با نخ نازکی به این دنیا وصلم ، با من مدارا کن..! »
برای کسی که به تو پناه آورده امن باش، استثناء باش .