eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
دو قدم مانده که پاییز به یغما برود این همه رنگ قشنگ از کف دنیا برود هر که معشوقه بر انگیخت گوارایش باد دل تنها به چه شوقی پی یلدا برود...؟! :] https://eitaa.com/bestrong_s
یلداتون مبارک❤️
شاید خیلی ها امروز آخرین غروب پاییز رو تماشا کردن شاید دیگه نتونن تو فصل عاشقی ، عاشقانه کنار عشقشون قدم بزنن شاید دیگه نتونن صدای خندیدن رفیقشونو بشنون و شاید آخرین غروب پاییز شیشه عمرشون بود این اتفاق ممکنه برای من و تویی که داری این متنو میخونی اتفاق بیوفته پس لبخند بزن ، از تمام ثانیه های زندگیت استفاده کن و حسرت چیزی رو نخور یلداتون پر از صدای خنده:) 🍉
شب یلدات مبارک آقا آرمان:)
فرو میریزد اندوه، از در و دیوارِ پیکرم ...
دلتنگی عجب چیزِ عجیبیه ...
من بسیار آدمِ شاید نتونم حالتو خوب کنم ولی میتونم باهات غصه بخورم ای هستم . :] https://eitaa.com/bestrong_s
خون می چکد از دیده در این کنج صبوری این صبر که من میکنم افشردن جان است . :] https://eitaa.com/bestrong_s
« من با نخ نازکی به این دنیا وصلم ، با من مدارا کن..! »
برای کسی که به تو پناه آورده امن باش، استثناء باش .
امشب، کمی بیشتر ندارمت...