شاید خیلی ها امروز آخرین غروب پاییز رو تماشا کردن شاید دیگه نتونن تو فصل عاشقی ، عاشقانه کنار عشقشون قدم بزنن شاید دیگه نتونن صدای خندیدن رفیقشونو بشنون و شاید آخرین غروب پاییز شیشه عمرشون بود
این اتفاق ممکنه برای من و تویی که داری این متنو میخونی اتفاق بیوفته
پس لبخند بزن ، از تمام ثانیه های زندگیت استفاده کن و حسرت چیزی رو نخور
یلداتون پر از صدای خنده:) 🍉
من بسیار آدمِ شاید نتونم حالتو خوب کنم ولی میتونم باهات غصه بخورم ای هستم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
خون می چکد از دیده در این کنج صبوری
این صبر که من میکنم افشردن جان است .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
همیشه بگرد ببین
پیش کی میتونی بلند فکر کنی!
پیش کی میتونی از رویاها و هدفهای بزرگت حرف بزنی!
این یعنی حسِ خوب .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s