هیچکس را به زور عاشق نکنید ؛
میدان جنگ که نیست ، دوست
داشتن است جانم ، اگر تورا بخواهد
قطعا خودش کنارت میماند وتمام
وجودش میشود تو ؛ اگرهم دلش به
بودن نباشد ، نابترین عاشقانههای
جهان هم به پایش بریزی آدمِ
دوست داشتن نمیشود .!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
هدایت شده از شکلات تلخ
شب بخیر گفتن ما محض ادای ادب است
ورنه چون شب برسد اول بیداری ماست!
شبتون بخیر✨
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
ناامیدِ امیدوار دیدهای؟
خستهی تلاشگر چه؟
غمگین سرحال و دلگیرِ شاداب چطور؟
من خودم ، خودم را نقض میکنم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s