ناامیدِ امیدوار دیدهای؟
خستهی تلاشگر چه؟
غمگین سرحال و دلگیرِ شاداب چطور؟
من خودم ، خودم را نقض میکنم .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اگه آدم با احساسی هستین !
با آدمای بی احساس وارد رابطه نشین ...
اینا شمارو خورد میکنن ، میشکنن ، از بین میبرن و در آخر با اینکه هیچی ازتون نمونده و نابود شدین ! متهمم میشین ....
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
هرکسی که ملاقات میکنید در حال جنگ در میدانی است که شما هیچ چیز دربارهاش نمیدانید!
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
مثل سربازی که جامانده میان دشمنان ..
دستها روی سرم ، تسلیم ِچشمان توام .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s