eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
نصف وقتایی که دیر سین می کنم یا اصلا سین نمی کنم قصدم نادیده گرفتن طرف نیست ، فقط میخوام منتظر بمونم مودم خوب شه و تو یه شرایطی جواب بدم که بتونم درست باهاش حرف بزنم ، ولی متاسفانه بعدش کلا یادم میره .
+++
اگه سختی های زندگیو به دوش نکشی اونوقت زندگیه که تو رو رها میکنه... :] https://eitaa.com/bestrong_s
بیچاره عاشقی که شود مبتلای چشم .. [ صائب‌تبریزی ]
ما داد زدی‍‌م نفهم‍ی‍‌د،شما انت‍‌ظار داری از چ‍شات ب‍خ‍‌ونه ؟ ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
هرچی بهش پیام دادم انگار نه انگار نگران شدم ولی چاره‌ای نداشتم باید صبر می‌کردم ببینم چی میشه کی جواب میده . . بعد ها فهمیدم که اصلا اهمیتی نمیده که بخوام منتظرش باشم ! میدونی ، گاهی به خودت و زندگیت یه نگاهی بنداز . ببین به چه چیزایی مشغولی ، چه چیزایی برات مهم شدن و به کی و چی اهمیت میدی ؟ گاهی واسه زندگیت قانون‌های جدیدی بزار و خودتو مجبور کن که حتما بهشون عمل کنی . تو باید بتونی به قانون‌‌ های زندگی خودت وفادار بمونی تا در برابر قانون‌ های خدا هم درست عمل کنی ! وقتت رو برای کسی صرف کن که وجودت رو جدی بگیره و درکت کنه . :] https://eitaa.com/bestrong_s
‌ اشتباه نکنید؛ بعضی از آدم ها به شما وفادار نیستند ، در واقع آن ها درگیر نیازشان به شما شده اند ؛ روزی که دیگر به شما احساس نیازی نداشته باشند وفاداریشان نیز از بین می‌رود ... :] https://eitaa.com/bestrong_s
کاش می‌شد پرنده‌وار سری به آسمان زد و همانجا ماند؛ این خاک برای زیستن زیادی درد دارد.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
دیدی اون لحظه‌ای ك آب پرت میشه تو گلوت یا یه تیکه غذا گیر میکنه تو قفسه‌ی سینت چه حالی داری؟ هی تقلا میکنی به بقیه بگی دارم خفه میشم و بقیه هم سریع میگن چیزی نگو بدتر میشی ؛ الان دقیقا یه همچین حسی دارم ، دارم خفه میشم و انگار تقلا میکنم به بقیه بگم اما نمیگم چون میدونم حرف زدن همه چی رو بدتر میکنه !.. :] https://eitaa.com/bestrong_s
آدمای خوب زندگیتون رو از دست ندین، دنیا زیاد از این آدما نداره .
دوری، گاهی دردآور نیست اما دردآور فاصله گرفتن کسی از توست که روزی برایش آشكارا گفتی، دوری اش تنها چیزیست که تو را می شکند . :] https://eitaa.com/bestrong_s