ما داد زدیم نفهمید،شما انتظار داری از چشات بخونه ؟
↯
https://eitaa.com/bestrong_s
هرچی بهش پیام دادم انگار نه انگار
نگران شدم ولی چارهای نداشتم باید صبر میکردم ببینم چی میشه کی جواب میده . .
بعد ها فهمیدم که اصلا اهمیتی نمیده که بخوام منتظرش باشم !
میدونی ،
گاهی به خودت و زندگیت یه نگاهی بنداز .
ببین به چه چیزایی مشغولی ، چه چیزایی برات مهم شدن و به کی و چی اهمیت میدی ؟
گاهی واسه زندگیت قانونهای جدیدی بزار و خودتو مجبور کن که حتما بهشون عمل کنی . تو باید بتونی به قانون های زندگی خودت وفادار بمونی تا در برابر قانون های خدا هم درست عمل کنی !
وقتت رو برای کسی صرف کن که وجودت رو جدی بگیره و درکت کنه .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اشتباه نکنید؛ بعضی از آدم ها به شما وفادار نیستند ، در واقع آن ها درگیر نیازشان به شما شده اند ؛ روزی که دیگر به شما احساس نیازی نداشته باشند وفاداریشان نیز از بین میرود ...
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
کاش میشد پرندهوار
سری به آسمان زد و همانجا ماند؛
این خاک برای زیستن
زیادی درد دارد..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
دیدی اون لحظهای ك آب پرت میشه تو گلوت یا یه تیکه غذا گیر میکنه تو قفسهی سینت چه حالی داری؟ هی تقلا میکنی به بقیه بگی دارم خفه میشم و بقیه هم سریع میگن چیزی نگو بدتر میشی ؛ الان دقیقا یه همچین حسی دارم ، دارم خفه میشم و انگار تقلا میکنم به بقیه بگم اما نمیگم چون میدونم حرف زدن همه چی رو بدتر میکنه !..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
دوری، گاهی دردآور نیست
اما دردآور فاصله گرفتن کسی از توست که روزی برایش آشكارا گفتی، دوری اش تنها چیزیست که تو را می شکند .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
اونی که روزا سراغتو میگیره رو نگه دار،
وگرنه گربه های محله ما هم شبها احساساتی میشن!..
:]
https://eitaa.com/bestrong_s