هر کسی ضعفی دارد
و اگر زیرکی پیشه کند،
همان ضعف او را به خدا میرساند .
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
«خودت رو جایی خرج کن که بیارزه وقتی میگم خودت یعنی : وقتت ، انرژیت ، احساساتت !
چون همه لیاقت انرژی شما رو ندارن»
:]
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
کاش هیچوقت از هم جدا نشن
♬
https://eitaa.com/bestrong_s
شکلات تلخ
کاش هیچوقت از هم جدا نشن ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
"تو مَرهمی برای زخم هایمن"
مدتهاست که دیگر شب، شب نیست
همان ادامهٔ روز است...
کمی تاریكتر
کمی ساکتتر
و بینهایت غمگینتر...
اگر زنده ماندم و یک روزی باهم در یک خانه چای خوردیم، برایت تعریف میکنم که این روزها چقدر سخت و دیر و دور گذشت.
↯
https://eitaa.com/bestrong_s