eitaa logo
شکلات تلخ
1.3هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
543 ویدیو
0 فایل
اینجا؟هیاهوی درهمِ سکوت و کلمه است. کپی؟! قطعا فور قشنگ تره
مشاهده در ایتا
دانلود
هر کسی ضعفی دارد و اگر زیرکی پیشه کند، همان ضعف او را به خدا می‌رساند . :] https://eitaa.com/bestrong_s
در فراسوی عشق تو را دوست می دارم .
«خودت رو جایی خرج کن که بیارزه وقتی میگم خودت یعنی : وقتت ، انرژیت ، احساساتت ! چون همه لیاقت انرژی شما رو ندارن» :] https://eitaa.com/bestrong_s
سکوت را پیشه کردم
تو نباشى دل مارا ثمرى نيست كه نيست... ♬ https://eitaa.com/bestrong_s
مدت‌هاست که دیگر شب، شب نیست همان ادامهٔ روز است... کمی تاریك‌تر کمی ساکت‌تر و بی‌نهایت غمگین‌تر...
«و من چقدر حرف دارم که باید پنهان کنم!» ↯ https://eitaa.com/bestrong_s
دلم زِ نازکیِ خود شکست در غمِ عشق وگرنه از تو نیاید که دل‌شکن باشی...
اگر زنده ماندم و یک روزی باهم در یک خانه چای خوردیم، برایت تعریف می‌کنم که این روزها چقدر سخت و دیر و دور گذشت. ‌↯ https://eitaa.com/bestrong_s
ما یک مشت خاطره‌ايم، هر كدام برای كسی تلخيم ↯ https://eitaa.com/bestrong_s