eitaa logo
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
98.2هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
721 ویدیو
13 فایل
کانال تجربه های کلاس همسرداری تنهامسیر https://eitaa.com/joinchat/892535157Cc6bb3bfaec 🔶 برای ثبت نام کلمه "همسرداری" رو به آی دی زیر ارسال فرمایید:👇🏼👇🏼 @admin_hamsardari شرایط ثبت نام خدمتتون تقدیم میشه. ادمین دریافت نتایج دوره ها:
مشاهده در ایتا
دانلود
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 72 ♻️معمولاً خانم ها زیاد حرف نگه نمیدارن 🙂↘️ 🌷اونوقت خانمِ یه طلبه برای دوستش تعر
73 🔔 یه نکته خیلی مهم: 👇👇 ♦️اگر ما دنبال یک زندگی برتر ، یک خانواده متعالی و پرانرژی نباشیم 🔺👈اونوقت دیگه سوهان روح همدیگه خواهیم شد توی خانواده 🔺و الکی الکی سر هیچی با هم دعوا میکنیم 😤😠 ⚠️هر کسی هم این وسط خواست این دعوا ها رو صلح بده دیگه مزه نداره ببینید چقدر خطر اینجاست.... 🚫🔹🚫🔹 ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 73 🔔 یه نکته خیلی مهم: 👇👇 ♦️اگر ما دنبال یک زندگی برتر ، یک خانواده متعالی و پرانر
74 ⛔️ اگر خانواده دنبال این نباشن که محبت اکتساب کنن نسبت به همدیگه و برنامه ریزی نکنن که 📝🗓↘️ 💓 من چگونه از خانواده خودم بیشتر لذت ببرم : 👇👇🚨 💢 کم حوصله خواهند شد و همین کم حوصلگیشون موجب میشه که : ❌ کمترین بدی ها رو از همدیگه تحمل نمیکنن ✖️و اخلاقشون بد میشه و تند میشن کینه توز میشن افسرده میشن بچه ها نابود میشن....🚸 و ....✖️ 🚫🚫⚠️ بله....رشد انسان در روابط اجباریه 👨👩👧👦🕊 ⭕️ الکی خودتو داغون نکن و دنبال راه فرار از رابطه اجباری نباش چون این راهیه که بالاخره باید بری ... ✅✔️ ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 74 ⛔️ اگر خانواده دنبال این نباشن که محبت اکتساب کنن نسبت به همدیگه و برنامه ریزی
75 🔵 چرا خدا بهشت رو گذاشته و جهنمم گذاشته؟؟ 🔸چون "باید" بهشت رفت و بهشت رفتن اجباریه ♦️چون اگه بهشت نری باید جهنم بری بیرون بهشت داغه! 🔥⚡️ حد وسط نداره عزیزم! یا میری بهشت یا پدر صاحب بچه رو میسوزونه خدا 😊☑️🏮 🌷 یا روابط اجباریتو یعنی روابط خانوادگیتو عالی میکنی 💕💕 🔴 یا از دست هم دیگه خسته میشید و و کارتون به کفر و گناه میرسه.... 🖲 یکی از این دو حالت وجود داره انتخاب با خودت هست خوب فکر کن عزیزدلم.... ➖✅🌺➖💖 ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام درباره ی بحث حجاب همونطور که دوستمون گفتن، نبود لباس مناسب در بازار یکی از مهمترین علت هاس من حجاب دارم مانتویی هستم اما الان ماه هاست دنبال لباس مناسب هستم گیرم نمیاد کاش یه حرکت انقلابی بزرگ راه می‌افتاد لباس های شیک و مناسب تولید میشد هم کسب و کاری بود هم کمک بزرگی به جامعه خیلی ها اگه لباس مناسب ببینن میخرن و حجابشون درست تر میشه ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
🌹 سلام در رابطه با حجاب میخاستم نظرم بگم. بعصی از خانمها خیلی سخت گرفتن برای نوجونا. دختر من هرشب میره تجمع و حجاب معمولی داره اما این شبا چفیه میبنده و رعایت میکنه. میخاستیم بسیج مسجد ثبت نامش کنم. مسیول اونجا برگشت گفت باید حتما چادرسرت کنی و بیای. گفتم الان هزینه چادر خریدن ندارم میشه عبا بپوشه و بیادکم کم تو شرایط قرار بگیره. دخترمم ناامید شد و گفت ولش کن تا کی واستم که بتونم چادر مشکی بگیرم. ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
سلام،یکی از دلایل بی حجابی که من به شدت در اطرافیانم میبینم چشم و هم چشمی هست و نه گرانی و مسائل سیاسی ،تو فامیل ما همه آدم هایی که از نظر مالی وضع خوبی دارند ولی به شدت چشم و هم چشمی،و دلشون میخواد به چشم شوهرشون بیان وقتی تو جمع فامیلی هستند.و خودشون میگن کی دیگه مانتو میپوشه،کی دیگه روسری میپوشه ❤️ آرامش اینجاست 👇 @IslamLifeStyles
🌹 سلام خدمت شما. در مورد بی حجابی،عرضی داشتم. اینکه چرا ما همش دنبال مقصر میگردیم.خدا عقل داده به ما،اختیار داده به ما. تمام موارد گفته شده صحیح،ولی در آخر این خود ما هستیم که باید انتخاب کنیم. کنترل ذهن،خودسازی.... من رو تشویق میکنن به کمی فرزند،به پوشیدن هر روز یه لباس نو،زرق و برق دار... ولی این منم که با خودسازی،کاری میکنم که خدا دوست داره،نه بنده خدا. تا نتونیم سطح عقل و ذهن و باور افراد رو بالا ببریم،هیچ کاری نمیتونیم کنیم @IslamLifeStyles
سلام حاج آقا دغدغه ی شما وامثال دلسوزانی مانند شما ستودنی است ولی کافی وخیلی کار گشا نیست اوایل انقلاب کارمندان دولت موظف بودن با حجاب کامل (چادر) باشن معلمان و حتی بچه ها فقط از 4رنگ تیره برای مانتو باید استفاده میکردن واین قانون برای ارباب رجوع هم وجود داشت بیشتر از نیمی از جمعیت را خانمهای شاغل تشکیل می دهند بنابر این قانون حجاب اجباری(البته بدون آرایش وناخن کاشتن ومژه و...) اگر سفت وسخت به اجرا در بیاد دیری نخواهد گذشت که بیاری خداوند وتلاش دولتمردان دلسوز بی حجابی که با خود بی حیایی را به ارمغان می آورد ریشه کن خواهد شد انشالله @IslamLifeStyles
🌹 سلام....علت بی حجابی خیلی موضوع میتونه سبب ش یشه اول بی غیرتی بعضی مردها ....بی غیرتی بعضی از پدر ها یک مرد بنظر من اگر غیرت داشته باشه اجازه نمیده زنش یا دخترش بدون روسری ...با کت و شلوار وارد خیابان بشه دیگه چادر که پیش کششون ‌....... روزی چادر برذاشته شد ...بعد شد عبا ...بعد شد مانتو بلند ...بعد کوتا و حالا متااسفانه بلوز و شلوار کوتاه یک علت ش بعضی از پدر مادرا هستن که با این جمله که بچم گناه س حالا زوده برا حجاب و دلسوزی بی مورد که برا بچه ها شون میکنن بچه پر رو میشه یه علتش همنشینی با افراد بی حجاب یه علتش صدا و سیما یه روزی میگفتن با بی حجابی مبارره بشه چرا وقتی که راهپیمایی هست فقط بی حجاب نشون میده و مصاحبه میکنن با اون فرد چرا حالا که تجمع هست بی حجاب و به تصویر میکشن ...... یه علتش طراح لباس .... یک علتش اینکه طرز فکر شون اشتباه چون میخاند آزاد باشن بهونه های بنی اسرائیلی میارن ..دولت بهونه میکنن ...گرونی بهونه میکنن ...چرا چون خودشون نمیخاند با حجاب باشن اگر بخاند میشه و میتونن اینها چیزی نیس جز بهونه ... ولی من قبول ندارم که چون چادر گرونه من حجاب چادر بزارم کنار این کاملا اشتباه و یه بهونه ای بیش نیس یک چادر دو سال میشه سر کرد شایدم بیشتر زیر چادر هر لباسی میشه پوشید ولی بدون چادر بیشتر باید هزینه کتید برا لباس چون پیداس در آخر بگم که من افتخار میکنم چادری و با حجاب هستم و الحمدالله دختران و زنان فامیل مون هم همینطور ان شاالله ثابت قدم تا آخرت بمانیم بی حجاب و مبینم بکل اعصابم بهم میریزه ولی کاری از دستم ساخته نیس چون امر به معروف کردن بلد نیستم وافتخار میکنم به زنان و دختران با حجاب کشورم بخدا کیف میکتم زن و دختر با حجاب و میبینم 😍 و حجاب مختص زن نیس ..مردها هم باید حجاب داشته باشن ............. خیلی دلم پر از بی حجابی و خیلی حرف دارم ولی تو یک پیام نمیشه گغت @IslamLifeStyles