6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ تذکر پلیس به خانم راکب بیحجاب
آفرین به این پلیس محترم.
همه پلیس های کشور اگه اینجوری مودبانه به مردم تذکر بدن بسیاری از بی حجابی ها از بین خواهد رفت.
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
سلام
این بخش صحبتهای حاج آقارو پلاکارد میکنم ازامشب دستم میگیرم به امیدخدا ان شاءالله
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
#ارسالی
سلام و رحمت
در مورد بحث حجاب
بعنوان کسی که یک دوره ای حجاب رو کنار گذاشته بودم
و پوشش الانم چادر و گاهی اوقات عبا و لباس های آزاد هست
خدمتتون عرض میکنم
بحث اول فقط و فقط نداشتن هیچ نگاهی به مسیله خلقت،آفرینش و سازوکار عوالم هست
اینکه من ندونم کیم و نقشم چیه
و فلسفه حجاب حفظ نور زن و انرژی خالق بودنش برای انتقال روح و رشد یک انسان هست یا صرفا یک ابزار جنسی و دنیا جای نهایت لذت و خوشگذرونی
خود من در یک بحران بسیار شدید در مرز خودکشی کم کم شروع به تحقیق کردم
مسیله بعدی متاسفانه قشری از مذهبیون بلحاظ ظاهری بسیار شلخته و نامرتب هستن،ظاهرهای اخمو،بداخلاق،خودخواه،فضول و حتی در اجتماع با محیط خونه به خودشون در حد عرف هم نمیرسن
همیشه حالت غضب و ما بهتر از همه ایم دارن
و مسیله مهم بعدی کمبود محبت از سمت خانواده مخصوصا پدر،برادر و همسر یک زن رو که مظهر طنازی و دلبری هست سوق میده تو اجتماع
مسیله بعدی عدم حضور موثر در اجتماع و گوشه نشینی باسم مصون موندن از گناه هست که خب جایی که نور نباشه تاریکی غالب میشه
جالبه یک شب تو اجتماعات یک آقایی با تمسخر رد شد گفت اینهمه چادری داشتیم تو شهر
مسیله دیگه بهم ریختن و داغ شدن مزاج زنان و سرد و بی غیرت شدن مردهاست با توطیه یهود
یک نکته جالب خدمتتون بگم
عضو اصلی مربوط به حیا در بدن ریه ست
و جالبه که بعد کرونا و واکسن ها حیا از زنان و غیرت از مردان رخت بست
و رسانه دجالی،بلاگر ها و صنعت مد با زن های رنگی رنگی مهربون خوشگل خوش هیکل طناز شاد در ملأ عام این مسیر رو برای باکلاسی مدرن در جوامع مختلف هموار کردن
تنها راه اول آگاهی خودمون،تغییر اسلامی و بعد اثرگزاری روی دیگران هست
التماس دعا
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
سلام علیکم استاد
به نظرم تغذیه هم روی بی حیایی خانم ها و بی غیرتی آقایان تاثیر داره وقتی اینقدر خوردن غذاهای با طبع سرد زیاد شده و مردم مزاج شون سرد شده نسبت به گناه کردن بیتفاوت میشن.
یک مسئله دیگه ای هم که من بین نزدیکان دیدم که به مرور اتفاق میفته این هست که بعد از مدتی که به بهانه های مختلف چادر رو برمیدارن و عبا میپوشن کم کم عبا تبدیل به مانتو و شومیز شده کم کم روسری ها کوتاه تر شده بعد موها بیرون میاد و بعد آرایش و ...
خدا میدونه نمونه عینی این مراحل کشف حجاب رو در نزدیکان خودمون دیدم.
در خانم های جوان و نوجوان که هیچ در خانم های مسن بالای ۶۰ سال هم چندین نفر دیدم.
این مسن تر ها رو کجای دل مون باید بزاریم حاج آقا؟؟؟!!!
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
سلام وقت شما بخیر ..علت بی حجابی .
خیلی زیاده.
اما به عنوان یک معلم میگم .
حجاب رو درست معنی نکردیم برای بچه ها .
فواید علمی و فردی و اجتماعی حجاب رو برای بچه ها خوب تعریف نکردیم...
در هیچ کتاب درسی خوب و زیبا و کامل حجاب تعریف نشده.
اگر فلسفه ی حجاب رو ندونی .
حتی با حجاب هم باشی اون حجاب تازه خودش میشه بازی تو...
حجاب رو به ما خوب نفهماندن و خوب نتونستیم به بقیه بفهمونیم.
البته این نظر شخصی بنده هست و میتونه کاملا اشتباه باشه .
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ اولین صوت منتشر شده از بهشت
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
سلام خدا قوت بهتون.
من الان با افتخار ۴ ساله که تنها مسیری هستم.در کلاسهای مختلفتون شرکت کردم. تو زندگیم با همسری که خیلی با من فرق داره از لحاظ اعتقادی و سیاسی ، به آرامش رسیدم و ایشون هم متقابلن راضیه خداروشکر. در تربیت فرزندانم تا به اینجا نسبتا موفق بودم.با توجه به آموزش کلاسهای تربیت فرزندتون.
دیروز یه موضوعی برام پیش اومد که به نظرم اومد بهتون بگم.
رفته بودم نوشت افزاری برای خرید کاغذ کادو. تا وارد مغازه شدم طبق عادتی که دارم با خوشرویی و خیلی گرم سلام و احوالپرسی کردم. فروشنده دختر جوان بی حجابی بود. یه مشتری آقا با حالت عصبانیت داشت صحبت می کرد، ظاهرا یک بسته کاغذ آچار خریده بود و از گرونی و افزایش قیمتش عصبانی بود. مرد میان سالی بود با تیپ فجیع که لباسش یقه ی باز تا روی سینه و موهای سینه ش رو به نمایش گذاشته بود، یه کلاه پهلوی هم سرش گذاشته بود.
همین که من رو دید با اشاره ی دست و عصبانیت برگشت گفت این گرونی ها همش تقصیر این چادر به سرهاست که هر شب میریزن بیرون و آقام آقام میکنند، و شروع کرد به توهین کردن به رهبر شهید😔
دختر فروشنده هم باهاش همکاری کرد.
من واقعا موندم چیکار کنم. از اونجایی که غافلگیر شده بودم خشکم زد. تا به خودم اومدم دیگه از مغازه اومدم بیرون، خیلی دلم شکست و گفتم چرا نسل این آدمای احمق برداشته نمیشه.
وقتی رسیدم خونه با اینکه خیلی دلم شکست و ناراحت بودم یهو با خودم فکر کردم این چادری که سر منه چقدر باعث عذاب انسان های شیطان صفت میشه.
اولش واقعا ناراحت بودم از رفتار زشتشون ولی بعد منطقی که فکر کردم دیدم سلاح من همین چادر بود که سرم بود و چقدر زخمیشون کرده که اینطوری رفتار می کنند با منی که با خوشرویی تمام وارد اونجا شدم.
اولین بار بود میرفتم اونجا و البته بار آخرم هم خواهد بود.
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
سلام خدا قوت بهتون. من الان با افتخار ۴ ساله که تنها مسیری هستم.در کلاسهای مختلفتون شرکت کردم. تو زن
وقتی مذهبی ها کار نکنن دشمن انقدر روی ذهن همه کار میکنه که مقصر همه بدبتتی هاشون رو آخوندها و چادری ها میدونن
باید کار کنیم..
باید قوی بشیم...
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 75 🔵 چرا خدا بهشت رو گذاشته و جهنمم گذاشته؟؟ 🔸چون "باید" بهشت رفت و
#خانواده_متعالی 76
"خانوادهای از جنس نور"
🔰 یکی از برنامه های قشنگِ ما بچه شیعه ها برای
"تقویتِ روابط خانوادگی
و روابط اجباری "
که "رشد و نور" توش هست
💎👈روضه ی ابا عبدالله الحسین علیه السلام هست .
🕊🔅🌷
🔹وقتی از خداحافظی یه خواهر و برادر حرف میشه ، همه ی جوونا یاد میگیرن
خواهر هم چیز خوبیه ها....
🔹همه ی جوونا میگن برادرم چیز خوبیه ها....
🔸وقتی روضه ی عمو جانم ،عمو عباس گفته میشه میگن عمو داشتن چقدر چیز شیرینیه....
🔸عمه جان زینب رو که میشنون
با خودشون میگن چقدر عمه محترمه...
🔹بابا حسین و مناجات های بچه های امام حسین توی روضه ها که گفته میشه
💓 اصلاً محبت ها به پدرها افزایش پیدا میکنه....
🌺💕🔝
💠 میخوایم بریم یه گوشه ای از کربلا
که گوشه ی محرمانه ای هست..
〰 ان شالله کربلا رفتی این روضه رو آرام تو دلت بخون....
😔
⛺️خیمه گاه یاد این روضه بیوفت
خیمه گاه جای با عظمتی هست، عبادتگاه حسینه
توی راه مشهد که میری یه جایی هست بهش میگن قدمگاه
چون امام رضا علیه السلام فداشون بشم یه قدم اونجا گذاشتن
✴️ وقتی میری خیمه گاه، نزدیک ده شب امام حسین علیه السلام اونجا قدم گذاشتن..
زندگی کردن ، نماز خوندن ...
✅ چه شهدایی اونجا زندگی کردن...
رفتی کربلا خیمه گاه رو یادت نره .
⛺️🌴🔸
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 76 "خانوادهای از جنس نور" 🔰 یکی از برنامه های قشنگِ ما بچه شیعه ها برای "تقویتِ
#خانواده_متعالی 77
🔷 این جایی که میخوایم بریم، جای ویژه ای تو کربلاست..
🔸امام حسین علیه السلام خانومش رباب رو خیلی بهش عنایت داشت.
🌷این خانوم گفته شده که خانوم با معرفتی بوده
زن معمولی نبود
یه عارفه ای بوده...
متاسفانه ازش حرفی زده نشده تو کربلا...
▫️▪️🚥▫️
🔵 ولی به خدا قسم اینقدر دوست داشت دور حسین بگرده
فدای امام حسین علیه السلام بشه...
😭
◽️اینقدر دوست داشت تیرها به گلوی رباب بخوره
به سر و صورت رباب ضربات شمشیر اصابت کنه
اما به حسین اصابت نکنه...
😭
✔️ کسی که حسین به او مِهر ویژه ای داره آدم معمولی نیست...
➿💖🔷➿
💎 اما رباب جلو نمیاد .... با ادبه
♻️ میدونه این حسین فقط یه عاشق داره، اونم زینب هست...💕💞
من چه کارم وقتی زینب تو هستی...
تو دختر فاطمه ای....
کنار میره....
اما آرزوهای خانم رباب کجا بر آورده شد؟؟
👈 اون جایی که امام حسین ،علی اصغر رو روی دست گرفت تا لب رو لبهای علی اصغرش بزاره...
😞
🔳 تیر آمد به امام حسین اصابت کنه به گلوی علی اصغر اصابت کرد...
😭
▫️◽️◻️◼️◾️▪️
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 77 🔷 این جایی که میخوایم بریم، جای ویژه ای تو کربلاست.. 🔸امام حسین علیه السلام خان
#خانواده_متعالی 78
🌷 اونجا رباب دوست داشت فریاد بزنه
ضجه بزنه و بگه:
حسین.... علی اصغرم فدات.....
🔹حسین کاش تیر به خودم میخورد...
😭
🌷 بعضی از اهل منبر روضه این جوری میخونن که حسین دیگه روش نمیشد برگرده به سمت خیمه......
صدا زد زینب بیا بچه رو از من بگیر...
😭
🔸بله... حسین علیه السلام معلومه که دل رباب رو رعایت میکنه
ولی من دارم روضه ی رباب برای شما میخونم...
زبان حال رباب اینه :
🔹حسین سرتو بالا بگیر
🔹 "علی اصغرم فدات "....
😭
◾️🔘▪️
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles
💕 نتایج زیبای همسرداری مومنانه
#خانواده_متعالی 78 🌷 اونجا رباب دوست داشت فریاد بزنه ضجه بزنه و بگه: حسین.... علی اصغرم فدات.....
#خانواده_متعالی 79
🔰 حضرت امام خمینی سفارش فرمودن روضه میخونید، فقط یه جمله نخونید.
بیشتر بخونید.
چشم امام جان.....
🔶 ثواب این قطعه از روضه ما نثار روح مطهر شما که
" شیعه رو احیا کردی"
"حسین رو توی این مملکت احیا کردی"
🇮🇷✅🌷
🔹گفته میشه رباب بعد از کربلا یکسال بیشتر زندگی نکرد
روزها زیر آفتاب مینشست ، شب ها میرفت زیر سقف می نشست...
🌅🌌
گفتند گهواره ای خالی رو در دست گرفته بود و آرام آرام تکان میداد....
😔😞
از اینجا به بعد رو بزارید من بگم:
💠 گهواره رو تکان میداد ولی آرام میگفت "حسینِ من"..... 😭
آخه رباب تا میتونه برای حسین گریه کنه ،برای علی اصغر گریه نمیکنه....
💎 گهواره رو برای ادبی که به زینب داره و صاحب عزا زینبه به دست گرفته...
◼️▫️🔲▪️
🌷یا ابا عبدالله
شما هم به خانمتون رباب علاقه داشتید ...
💕💕
🌷 ما داریم جیگرمونو میبینیم که آتیش میگیره برای بانوی مکرمه ی شما
به ما یه نظر لطفی کن....
😢
*️⃣ نقل کردن رباب به مدینه برنگشت
اومد خدمتِ خانم زینب کبری سلام الله علیها
گفت :خانوم کجا از کربلا میخواید برید؟
✨فرمودن: بریم مدینه
گفت: اجازه بدید من کربلا بمانم
من که دیگه توی مدینه کسی رو ندارم....
😭😭
《الا لعنت الله علی القوم الظالمین...》
⚫️➖🌴🔘⚫️
❤️ آرامش اینجاست 👇
@IslamLifeStyles